Szkolenia

OTWARTE

Rodzaje szkoleń

Obsługa Klienta

  • Techniki utrzymania klienta – dobre nawyki handlowca
    • (szczegółowy plan szkolenia)
  • Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem
    • (szczegółowy plan szkolenia)
  • Profesjonalna obsługa Klienta sposobem na długoterminowe budowanie relacji
  • Postawa asertywna i zarządzanie stresem podczas rozmów telefonicznych oraz spotkań bezpośrednich
    • (szczegółowy plan szkolenia)
  • Obsługa „trudnego” Klienta i zalety Reklamacji
    • (szczegółowy plan szkolenia)

Sprzedaż i negocjacje

  • Prospecting – sztuka kreatywnego odkrywania i pozyskiwania nowych klientów
    • (szczegółowy plan szkolenia)
  • Warsztaty z technik sprzedaży i negocjacji
    • (szczegółowy plan szkolenia)
  • Jak sprzedawać więcej – efektywny merchendising
    • (szczegółowy plan szkolenia)
  • Kreatywne techniki obalania obiekcji i finalizacji
    • (szczegółowy plan szkolenia)
  • Zarządzanie klientem strategicznym dla Key Account Managmentu
    • (szczegółowy plan szkolenia)

Efektywność osobista

  • Efektywna komunikacja nakierowana na współpracę i osiąganie postawionych CELÓW
    • (szczegółowy plan szkolenia)

Terminy i warunki cenowe

programtermincenaplan szkolenia
Profesjonalna obsługa Klienta sposobem na długoterminowe budowanie relacji10.10.2015X złlink

Formularz zgłoszeniowy

Imię i nazwisko

Adres email

Telefon

Adres (ulica, miasto, kod)

Stanowisko osoby zgłaszającej

Rodzaj szkolenia

Uwagi

Warunki uczestnictwa

  • Przyjęcie zgłoszenia następuje z chwilą otrzymania przez nas wypełnionego formularza. Podpisanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Brain Training, a osobą zgłaszającą się na mentoring, a także oznacza akceptację przedstawionych warunków uczestnictwa w szkoleniu. Odbiór zgłoszenia potwierdzamy  e–mailem.
Brain Training Facebook
LinkedIn